Dažnai užduodami klausimai

Paslaugos

Ar aptarnaujate klientus už Marijampolės ribų?

Aptarnaujame tik Marijampolėje ir Marijampolės apskrityje.

Kaip sužinoti ar paslaugas teikiate mūsų name?

Sužinoti ar paslaugos teikiamos Jūsų name galite tel. +370 343 97261 arba el. paštu info@marsatas.lt

Ar galima paslaugas išbandyti prieš pasirašant sutartį?

Pasirašius paslaugų teikimo sutartį, visuomet yra suteikiamas 14 dienų išbandymo laikotarpis.

Ar galima gauti popierinę saskaitą?

Saskaitas siunčiame el. paštu, tačiau už papildomą mokestį galite gauti ir popierinę saskaitą.

Ką daryti jeigu negavau sąskaitos už teikiamas paslaugas?

Jeigu iki mėnesio 15 dienos negavote sąskaitos už paslaugas, tuomet kreipkitės į UAB “Marsatas” tel. +370 343 97261 arba el. paštu info@marsatas.lt

Per kiek laiko prijungiamos užsakytos paslaugos?

Užsakytos paslaugos prijungiamos per 1-2 d.d.

Ką daryti jeigu už skolą buvo atjungtos paslaugos?

Jeigu Jums už skolą atjungė internetą ar televiziją tuomet turite atvykti į mūsų abonentinį skyrių adresu R. Juknevičiaus g. 62–28/Kokolos g. 1–28, Marijampolėje, sumokėti susidariusią skolą ir paslauga Jums vėl bus teikiama.

Kaip pakeisti teikiamos paslaugos planą?

Kreipkitės į UAB „Marsatas“ tel. +370 343 97261 arba el. paštu info@marsatas.lt

Ar galima perkelti turimas paslaugas į kitą adresą?

Taip, paslaugas perkelti galima. Tik kur yra UAB „Marsatas“ tinklas. Ši paslauga nemokama.

Televizija

Kaip galima pakeisti TV kanalo kalbą?
Kanalų kalbas galima pakeisti tik skaitmeninėje ir išmaniojoje televizijoje. Norint pakeisti kalbą reikia įsijungti kanalą transliuojamą keliomis kalbomis ir spustelėti TV pultelio “Audio” mygtuką. Taip pat, priklausomai nuo televizoriaus, televizoriaus nustatymuose galima pasirinkti pirminę garso takelio kalbą.
Kokie yra skaitmeninės televizijos parametrai kanalų paieškai?
  • Dažnis – 154-820 MHz
  • Simbolių sparta – 6875
  • Moduliacija – 64QAM
Ar atkodavimo kortelė yra būtina skaitmeninei televizijai matyti?

Ne, užsisakius skaitmeninės televizijos paketą atkodavimo kortelė nėra būtina. Tačiau norint matyti koduotus HD kanalus, CONAX atkodavimo modulis yra reikalingas, kurio kaina 35 Eur. Kodų kortelės mokestis – 2,90 Eur/metams.

Ką daryti jeigu TV pultelis neveikia?
  • Jeigu spaudžiant pultelio mygtukus niekas neužsižiebia reikia pakeisti pultelio baterijas (elementus).
  • Jeigu TVIP pultas nevaldo TVIP imtuvėlio reikia jį “surišti” su imtuvėliu. Tai padaryti galite nukreipus pultelį į priedėlį ir vienu metu nuspaudus ir kelias sekundes palaikius nustatymų ir grįžimo į buvusį kanalą mygtukus.

  • Patikrinkite ar Jūs bandote naudoti pultelį teisingoje televizoriaus įvestyje. TV įvestis galite pasirinkti spaudžiant mygtuką “input” ant televizoriaus pultelio ar pačio televizoriaus. (Mygtukų užrašas ir vieta gali kisti priklausomai nuo televizoriaus tipo.)
Ar galima valdyti televizorių TVIP pulteliu?

Taip! TVIP pultelį susieje su televizoriumi, galėsite valdyti televizoriaus garsą, keisti įvestis ir jį išjungti.

Kiek dienų yra saugomi TV programų įrašai?

Programų įrašai yra saugomi 7 arba 14 dienų pagal programų populiarumą.

Kodėl yra nutraukiamas kai kuriu programų retransliavimas?

TV programų retransliavimas gali būti nutraukiamas dėl priežasčių kaip:

  • Nusprendus tam tikrą retransliuojamą programą pakeisti kita.
  • TV programos atstovai nepratęsia retransliavimo sutarties.
  • LRTK (Lietuvos Radijo ir Televizijos Komisija) nutarus nutraukti TV programos retransliavimą.

Internetas

Kas yra IP adresas?
IP adresas – unikalus numeris, identifikuojantis jūsų kompiuterį tinkle ir internete. IP adresą sudaro keturios taškais atskirtos skaičių grupės, pvz., 84.32.X.X. arba 192.168.160.X (X – skaičių grupė iš 1-3 skaitmenų)
Kuo skiriasi statinis IP adresas nuo dinaminio IP adreso?
Kiekvienas prie interneto jungiamas kompiuteris turi savo IP adresą. Kiekvienąkart jungiantis prie kompiuterio statinis IP adresas lieka toks pat. Dinaminis IP adresas yra laikinas, todėl kaskart prisijungus prie interneto tinklo jis būna vis kitoks, t. y. serveris kompiuteriui kiekvieną kartą priskiria naują adresą, atsitiktinai parinktą iš daugelio turimų ir tuo metu nenaudojamų adresų.
Ar galima gauti statinį IP adresą?

Statinis realus IP adresas suteikiamas visiems naujiems abonentams be papildomo mokesčio.

Koks yra mano IP adresas?

Pasitikrinti savo IP adresą galite puslapyje https://www.manoip.lt

Koks duomenų kiekis gali būti naudojamas?

Visiems interneto planams duomenų kiekis yra neribotas.

Kodėl naudojant WiFi maršrutizatorių interneto greitis gali sulėtėti?

Interneto greitis gali sulėtėti dėl kelių priežasčių:

  • Naudojant internetą per maršrutizatorių, interneto greitis sulėtėja dėl fizinių kliūčių: tai blokinės ar medinės sienos, baldai, kiti objektai. Kuo daugiau kliūčių tarp maršrutizatoriaus ir naudojamo įrenginio, tuo silpnesnis ryšys. Pabandykite perkelti maršrutizatorių į kitą vietą kur tarp jo ir jūsų naudojamų įrenginių būtų mažiau kliūčių.
  • Ryšys gali strigti dėl didelio naudotojų skaičiaus ar kaimynystėje esančių kitų maršrutizatorių įtakos. Rekomenduojame perkrauti savo maršrutizatorių (maitinimo laidą išjunkite iš elektros tinklo ir vėl įjunkite), kad šis naudotų laisvesnį kanalą.
  • Trikdžių gali sudaryti ir jūsų namuose esanti buitinė technika (mikrobangų krosnelė, radijas, apsaugos davikliai ir kt.), nes jie taip pat gali skleisti radijo dažnių diapazone esančias bangas. Jeigu yra galimybė, rekomenduojame internetu naudotis prisijungus per kabelį.
Kuo skiriasi WiFi 5 ir WiFi 6 standartai?

WiFi 6 palaiko visas WiFi 5 funkcijas ir dar daugiau:

  1. Apie 40% didesnis greitis nei WiFi 5 standarto.
  2. Didesnis efektyvumas. Efektyvus darbas apkrautuose tinkluose su daug įrenginių yra pagrindinis WiFi 6 tikslas.
  3. TWT (Target Wake Time) leidžia kontroliuoti kaip dažnai įrenginiai susikalba. Tai taupo įrenginių bateriją ir taupo tinklo srautą.
Kodėl interneto sparta gali neatitikti sutartyje nurodyto greičio?

Nurodyti greičiai nurodo maksimalų našumą ir negali būti visada garantuoti. Realūs interneto greičiai priklauso nuo įvairių faktorių priklausančių nuo kliento ar trečiosios šalies, kaip jūsų naudojamo įrenginio pajėgumo, susijungimo namuose tipo, pastato konstrukcijos, atstumo iki artimiausio maršrutizatoriaus ar susijungimo kokybės. Taip pat naudojant keletą galutinių įrenginių vienu metu (pvz.:Televizorius, mobilus telefonas, nešiojamas kompiuteris) gaunamas interneto srautas bus išskaidytas kiekvienam naudojamui įrenginiui. Todėl greičiai gali būti lėtesni nei nurodytas maximalus interneto greitis.
Kad užtikrinti geriausią susijungimą, visada rekomenduojame naudotis internetu prisijungus per interneto kabelį.

Neradote ko ieškojote?

Dėl išsamesnės informacijos prašome skambinti arba atvykti į abonentinį skyrių. Mūsų darbo valandas bei adresą galite rasti kontaktų skiltyje spustelėję mygtuką esantį žemiau.